שלב א’ – הגשת בקשת השתתפות
- שלב זה מהווה הבעת נכונות להשתתפות בכנס. בשלב זה תתבקש.י למלא פרטים שישמרו לאורך התהליך כך שבשלבים הבאים לא תתבקש.י למלא את פרטיך בשנית.
- במידה והביקוש לכנס יהיה גדול ממספר המקומות הפנויים בסדנאות, תתקיים הגרלה רנדומלית (יש להקפיד שחולקי.ות החדרים ת.ירשמו לכנס על מנת לשמור על הזכות להשתתף בהגרלה).
- תוצאות ההגרלה ישלחו אלייך בדוא”ל עדכון סטטוס הרשמה אישי (מעבר לשלב ב’ או מעבר לרשימת המתנה).
שלב ב’ – הסדרת תשלום
- שלב זה מיועד רק למשתתף.ת שקיבל.ה דוא”ל עם אישור השתתפות. הטופס הינו אישי וניתן לפתוח אותו רק עם מספר ת.ז ומספר טלפון נייד שהוזן בשלב א’. בשלב זה תתבקש.י להסדיר את פרטי התשלום בעבור הפרטים שבחרת בשלב א’.
שלב ג’ – שיבוץ לסדנאות
- שלב זה מיועד רק למשתתף.ת שקיבל.ה דוא”ל עם אישור השתתפות. הטופס הינו אישי וניתן לפתוח אותו רק עם מספר ת.ז ומספר טלפון נייד שהוזן בשלב א’. בשלב זה תופיע רשימת הסדנאות העומדות לרשותך בהתאם לנתונים שהוזנו בשלב א’. יש לדרג 5 סדנאות בהן את.ה מעוניין.ת להשתתף. לאחר סגירת שלב שיבוץ הסדנאות יערך שקלול של כל הנתונים וישלח אלייך בדוא”ל פרטי הסדנה אליה שובצת ע”י המערכת.
שלבי הרישום
- הסדנאות מתקיימות בחדרי הלינה של מלון דן פנורמה עד 11 משתתפים.ות בסדנה ועד 2 מנחים.ות, למעט 5 סדנאות גדולות יותר שיתקיימו באולמות של מלונות הכנס.
- במהלך הסדנאות תמוקם בחדר הסדנה עמדת מים, קפה/תה ועוגיות.
- שיבוץ הסדנאות הינו אישי ולא ניתן להחליף סדנאות בין משתתפים.ות ו/או דרך המנחים.ות.
- במידה וקיבלת סדנה מתוך הרשימה שבחרת לא יהיה ניתן לשנות לסדנה אחרת, גם לא במעמד הכנס עצמו.
- במידה ולא שובצת לאחת מהסדנאות שבחרת בשלב ג’ ולא נמצאה עבורך סדנה אלטרנטיבית המקובלת עלייך, ניתן לבטל את ההשתתפות בכנס ללא דמי ביטול עד לתאריך 30.10.2025 בכתב בלבד דרך כתובת המייל: edu25@smartevent.co.il
- קבלת תעודות ההשתתפות בסדנאות רק למי שנכח.ה בכל שעות ימי הסדנאות המפורסמים בתוכנית הכנס.
השתתפות בסדנאות הכנס
- בסיס האירוח במלון הנבחר הינו פנסיון מלא (3 ארוחות – בוקר, צהריים וערב).
- ביום ההגעה למלון יוגשו למשתתפים.ות כיבוד קבלת פנים וארוחת ערב.
- ביום העזיבה תוגש למשתתפים ארוחת בוקר וארוחת צהריים במארז אוכל (Lunch Box).
- כל הארוחות מתקיימות במלון בו שובצת בכנס, לא ניתן להחליף מלונות לארוחות.
- קבלת חדרים החל מהשעה 15:00.
- עזיבת חדרים ביום חמישי 4.12.2025 לא יאוחר מהשעה 09:00, לפני תחילת הסדנה, כדי להימנע מעיכובים בהחזרת החדר למלון.
- במהלך אירועי הערב במלון דן פנורמה יוגשו משקאות שתיה קלה, בירה ויין (ללא אלכוהול נוסף) החל מהשעה 20:30.
- במהלך ארוחות הצהריים והערב יוגשו מים.
- למעט בסיס האירוח המצוין מעלה, כל הזמנה נוספת מהמלון הינה בתוספת תשלום ויש לסגור את חשבון התוספות במעמד הצ’ק אאוט.
- לא ניתן לדרוש סוג חדר מסוים במלונות הכנס, החברה המארגנת משבצת חדרים באופן רנדומלי ובהתאם לשיקולים הפקתיים.
- לא ניתן להחליף חדרים במהלך השהייה בכנס מכל סיבה שהיא.
- באחריות המשתתף.ת לשאת בנזק ישיר אשר נגרם על ידו.ה למלון כתוצאה מהאירוח בכנס.
- באחריות המשתתף.ת לבדוק באתרי המלונות מידע אודות המלון שנבחר.
- ההשתתפות בכנס ללא לינה כוללת כניסה לסדנאות והרצאות, ארוחת צהריים וקפה, העלות אינה כוללת ארוחת בוקר ו/או ערב.
אירוח במלונות הכנס
- ניתן לחלוק חדר עם שותף.ה במלון נבחר אחד לאורך כל השהייה בכנס, לא ניתן להחליף שותף.ה או מלון במהלך ימי הכנס.
- באחריות משתתפים.ות החולקים.ות חדרים למצוא את השותף.ה, אין לחברה המארגנת חלק בבחירת השותפות בחדר.
- ניתן להכנס לקבוצת ווטצאפ לחיפוש שותפים.ות לחדר, אין לחברה המארגנת כל אחריות על תנאי השותפות בין חולקי.ות החדרים.
- היה וביטל.ה השותף.ה את השתתפותו.ה בכנס, באחריות חולק.ת החדר למצוא שותף.ה חדש.ה בתנאי השותף.ה הקודם.ת, במידה ולא יימצא שותף.ה תגבה תוספת עלות בגין אירוח בחדר יחיד.
חולקי.ות חדר
- באחריות המשתתף.ת להגיע לשדה התעופה נתב”ג (טרמינל 1) שעה וחצי לפני שעת הטיסה עם ת”ז/דרכון.
- בטיסות קבוצתיות לא מקבלים כרטיסי טיסה, אישור הרישום משמש כאסמכתא להזמנת הטיסה.
- מחיר הטיסות כולל הסעות משדה התעופה רמון למלונות הכנס ובחזרה.
- החלפת טיסה בכפוף לתשלום דמי שינוי וע”ב זמינות חברת התעופה.
- לטסים עם ארקיע כבודה מותרת לבטן המטוס עד 20 ק”ג ומזוודת יד עד 8 ק”ג.
- לטסים עם ישראייר כבודה מותרת לבטן המטוס עד 23 ק”ג וזוודת יד על 10 ק”ג.
- נוסעת בהריון מחויבת באישור רופא המאשר לה לטוס. כמו כן העלתה לטיסה כפופה לאישור חברת התעופה ועל הנוסעת לברר מראש ולפני ביצוע ההזמנה את תנאי חברת התעופה בנוגע להטסת נוסעת בהריון. חובת ההצהרה על מצב הריון חלה על הנוסעת בעת ביצוע ההזמנה ובעת ההתייצבות בדלפק הצ’ק אין לטיסה.
- באחריות המשתתפים.ות להתעדכן באתר חברת ארקיע על מועדי הטיסות בכתובת www.arkia.co.il
- באחריות המשתתפים.ות להתעדכן באתר חברת ארקיע על מועדי הטיסות בכתובת www.israir.co.il
- הודעות על שינוי מועדי טיסות ישלחו במייל ובהודעות SMS, באחריות המשתתף.ת לבדוק את תיבת הדואר אותה מסר.ה במעמד הרישום ולהתעדכן בשינויים.
- במידה ומשתתף.ת איחר.ה ופספס.ה את טיסתו.ה לא יתקבל החזר על התשלום.
טיסות קבוצתיות
- הסעות מותנות ברישום מוקדם של 25 משתתפים.ות מכל נקודת יציאה, במידה ואוטובוס לא יתמלא ייתכן ויחוברו 2 תחנות יחדיו.
- באחריות המשתתף.ת להגיע לנק’ האיסוף 15 דק’ לפני שעת היציאה.
- במידה ומשתתף.ת איחר.ה ופספס.ה את הסעתו.ה, לא יתקבל החזר על התשלום.
- החנייה בחניונים הצמודים לנקודות האיסוף הינה באחריות המשתתף.ת בלבד.
- הנסיעה כוללת 2 עצירות ביניים בהתאם להחלטת הנהג.ת.
- איסוף והורדה יתבצעו במלונות הכנס בלבד.
- שינוי בהזמנת ההסעות הינו בכפוף לתשלום דמי שינוי וע”ב זמינות מקומות בהסעה.
- נסיעת חזור – יש להמתין לאוטובוס בלובי המלון 15 דק’ לפני שעת היציאה.
הסעות מאורגנות
- שינויים וביטולים יתקבלו בכתב בלבד למזכירות הכנס, למייל: edu25@smartevent.co.il
- שינויים בעלות 100 ₪.
- ביטולים עד התאריך 30.10.2025 ללא דמי ביטול בקיזוז עמלת סליקה של כרטיס האשראי (למעט ביטולי טיסות)
- ביטולים החל מהתאריך 31.10.2025 עד התאריך 9.11.20252 ייגבו דמי ביטול בסך 880 ₪.
- ביטולי טיסות החל מהתאריך 16.10.2025 ייגבו דמי ביטול בסך 50% מעלות הטיסות שהוזמנו.
- לאחר התאריך 9.11.2025 לא יהיו החזרים בגין ביטולים.