שאלות בנושא תכנית הכנס

info icon

בעמוד זה תוכלו לצפות בתשובות לשאלות נפוצות אשר איגדנו מהכנסים הקודמים, בחלוקה לנושאים הבאים: תכנית הכנס, לינה והסעות וכללי
לנוחותיכם.ן, ניתן ליצור קשר עם מזכירות הכנס במייל בכתובת: edu25@smartevent.co.il

באיזה מלון מתקיימות הסדנאות?

רוב הסדנאות מתקיימות בחדרי הלינה ואולמות של מלון דן פנורמה
ישנן 2 סדנאות המתקיימות במלון דן נפטון

האם ניתן לשנות סדנה לאחר שקיבלתי שיבוץ?

במידה ושובצת לאחת הסדנאות שסימנת בדירוג העדפות לא יהיה ניתן להחליף לסדנה אחרת.
במידה ושובצת לסדנה שלא הופיעה ברשימת העדפות שלך ואינך מעוניין.ת להשתתף בסדנה זו יש ליצור קשר עם מזכירות הכנס במייל edu25@smartevent.co.il

מתי נפתח טופס בחירת סדנאות?

הטופס יהיה פעיל בין התאריכים 8.10.2025 ועד 16.10.2025

איך נרשמים.ות לסדנאות?

תהליך הרישום יחולק ל-3 שלבים שונים:

  • שלב א’ – הגשת בקשת השתתפות לכנס השנתי של הפסיכולוגיה החינוכית.
  • שלב ב’ – הזמנת לינה, טיסות והסעות.
  • שלב ג’ – בחירת סדנאות.

שלב בחירת סדנאות מאפשר להתאים את בחירת הסדנה הרצויה בהתאם לשיקולי מערכת שאינם מתבססים רק על שיטת “כל הקודם זוכה”.
שלב זה מיועד רק למשתתפים.ות שקיבלו מייל עם לינק אישי. הטופס הינו אישי וניתן יהיה לפתוח אותו רק עם מספר ת.ז ומספר טלפון נייד שהוזן בשלב א’.
לאחר הכניסה לטופס תופיע רשימת הסדנאות העומדות לרשותך בהתאם לנתונים שהוזנו בשלב א’. יש לבחור 5 סדנאות בהן את.ה מעוניין.ת להשתתף.
לאחר סגירת שלב שיבוץ הסדנאות יערך שקלול של כל הנתונים ותקבל.י דוא”ל אישי עם פרטי הסדנה שתועדפה עבורך ע”י המערכת.