שאלות בנושאים כלליים

info icon

בעמוד זה תוכלו לצפות בתשובות לשאלות נפוצות אשר איגדנו מהכנסים הקודמים, בחלוקה לנושאים הבאים: תכנית הכנס, לינה והסעות וכללי
לנוחותיכם.ן, ניתן ליצור קשר עם מזכירות הכנס במייל בכתובת: edu25@smartevent.co.il

אני רוצה לבטל את ההשתתפות שלי בכנס

שינויים וביטולים יתקבלו בכתב בלבד למזכירות הכנס בכתובת המייל edu25@smartevent.co.il

  • שינויים בעלות 100 ₪.
  • על ביטולים החל מהתאריך 30.10.2025 עד התאריך 9.11.2025 ייגבו 880 ₪ דמי ביטול. 
  • לאחר התאריך 9.11.2025 לא יהיו החזרים בגין ביטולים.

היכן ניתן לקבל חשבונית קבלה על הרישום?

חשבונית קבלה נשלחת אוטומטית בעת השלמת הרישום לשלב ב’ לכתובת המייל שהזנת בטופס הרישום.

במידה ולא קיבלת את החשבונית קבלה יש לשלוח מייל edu25@smartevent.co.il

האם תהיה הכרה בגמול השתלמות?

עם החתימה על הסכם השכר החדש, בוטל גמול ההשתלמות לפסיכולוגים.ות. לפרטים נוספים על זכויות הקשורות למימון הכנס בשירות הציבורי, ראה.י לשונית “דע.י את זכויותך” כאן.

יש לי אורחים.ות שאני רוצה להכניס לארוחה ולבריכה מה נוהל התשלום?

הכניסה למלונות הינה למשתתפי.ות הכנס בלבד, לא ניתן להכניס אורחים.ות למלונות הכנס.

אני רוצה לקבל תעודת השתתפות, למי פונים?

התעודות ישלחו בצורה אוטומטית במייל לאחר הכנס.

שימו לב כי משתתף.ת שלא ת.ינכח בכל מושבי הסדנה לא ת.יהיה זכאי.ת לקבלת תעודה.